niedziela, 30 listopada 2014

Sadness, anger and pain. Part one

Gdy napisałam do zaprzyjaźnionego pisarza o uroczym pseudonimie Ravenheart,
z prośbą o opowiadanie, w którym przeplata się wątek miłosny ale tragiczny,
a nawet być może, że ktoś kogoś zabija - ten na dzień dobry rzucił we mnie dowcipem.
"Pani w szkole zadała wypracowanie, ale żeby mieć spokój i żeby dzieci pisały długo,
powiedziała, że musi wystąpić w nim wątek miłosny, monarchiczny, religijny i tajemnica.
Po minucie Jasio oddaje pracę. Wypracowanie brzmi:
Mój Boże, ktoś zgwałcił królową. Ale kto?" ;)

W rezultacie po dwóch dniach otrzymałam opowiadanie.
Nikt nikogo nie zabija, sytuacja jest pokrętna, ale o to właśnie chodziło.

Lecz wykorzystać tego opowiadania nie mogę - jest tak bardzo erotyczne,
że po jego zaprezentowaniu prawdopodobnie szef wyrzuciłby mnie z radia ;)

Pięknie również pisze Małgosia Południak...
I to właśnie jej teksty z ostatniej książki Liczby nieparzyste "wystąpią" w audycji.

Muzycznie czas wypełnią:
Trobar de Morte
Wardruna
Kiyoshi Yoshida
Dominia
Endura
Uaral
i inni.

Zapraszam, poniedziałek, 1 grudnia 2014, godz. 21:00
www.rocktime.pl

Dana






1 komentarz: