niedziela, 7 grudnia 2014

Sadness, anger and pain. Part two

Muzyka

Pytasz mnie czego słucham, gdy łzy moje
okrutnie zalewają mi oczy, ściskam dłonie i ruszam w pościg słów.
Burza za oknem i rany znów odkryte, i pada rzęsisty deszcz.
I znów chciałabym polecieć jak metalowy przedmiot rzucany wiatrem.
Skrzydła mogą mieć tylko ptaki, kroję pomidory, nie cofam czasu.

Słucham...


Być jak Małgosia Południak ;)
Nie da się... Te kilka słów powyżej to nie są słowa Gosi.
To moja nieudolna próba napisania czegoś ładnego.
Niech zatem zostanie tak, jak tydzień temu - Gosia wyraża emocje wierszami,
ja dodaję do tego emocje muzyczne.
Znów będzie lirycznie, nastrojowo i melancholijnie.

Usłyszymy m.in.:
Lisę Gerrard w różnych konfiguracjach
Asurę
Antimatter
Archive

Zapraszam, poniedziałek 8 grudnia 2014, godz. 21:00 www.rocktime.pl
Dana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz